/javascript"> var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-38745777-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); /script>

tuinabehandling

Ja i måndags var jag på behandling
Egentligen så ska jag inte ge mig på det ingen behandling överhuvudtaget jag vet ju det men aldrig lär jag mig
Idag är första dagen som jag kände mig okej när jag vaknade
 
Men idag är också dagen som jag varit tvungen att städa pga att jag inte har kunnat göra något alls
Familjen äldsta sonen kommer och det behövdes verkligen justeras både här och där
 
Nu hade jag ju inte behövt att ha sån panik för än har dom inte kommit men jag hade ju panikat ändå så shit happens and shit falls down
 
Jag lär inte gå på någon mer behandling för medan jag hämtar mig så går det så länge så då kommer jag att få samma symtom igen å fy jag orkar inte
Nåja jag får fundera på saken
Fibron är egentligen inte så farlig det är ryggen och alltid ryggen
Visst gör musklerna ont men det värsta är utmattningen
Nu är det ju också en sak som man vänjer sig vid men min hjärna vill så mycket mer än kroppen vill och det är ju inte förrän först dagen efter som jag märker att ajfyfan detta skulle jag inte gjort
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0