/javascript"> var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-38745777-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); /script>

Mina hjärtan

Våra kvällsrutiner är minst sagt ett hundjobb Freddy kakadua är mörkrädd så på dagarna är hon i sin stora bur mittemot Polly ara som inte är mörkrädd på kvällen tar jag så med mig skrajfia till hennes nattbur vid min säng täcker över henne medan hon frågar 100 ggr vad heter du växlat med vad gör du Polly säger bara hejdå när vi tågar ut hon behöver inte täckas som tur är med den buren hon är tyst till vi andra vaknar helt enkelt

Nå ut med Herr Peps å fröken Majken när vi kommer in ska allt spring i benen kokas ner till ett sitt då får man komma loss Peps väntar sittande och losskopplad och väntar och väntar och så plötsligt händer det Majken sitter som ett kvicksilver loss hon kutar iväg och kommer på jääklar glömde godiset tvärnit och burn out slajdar in på snedden till ytterdörren igen siiiitt fort som ja kvicksilver godis slukas run for the hills mot nattburen upp studsar boink boink kommer inte in

i nattburen har matte gömt saker goooda saker bakbenen får lite hjälp leta leta nosa smaskar smaskar matte lägger locket på smasket slut å jag med
Gnatt alla zzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0