/javascript"> var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-38745777-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })(); /script>

Färdtjänst

Den 12 maj ska jag och Majken på våran första utställning
Till Borås bär det iväg
Nå nu till saken den Jävla saken med transport talade med våran .. *svordom* trafiksamordn. Jag behöver ju ha med min minicrosser både för att ta mig runt och för att ha bra plats att sitta på
:-) nu kommer det roliga. Jag får ta med mig min hopfällbara rullstol Jo men ingen ledsagare som kan köra mig runt
:-)
Jag får tillåtelse att åka till Borås Utan hund :-O
har haft med mina hundar på fler resor än jag kan räkna det kan hon stoppa nu om hon vill
För övrigt Betänk detta scenario som inte kommer att hända men ändå så vrålkul så jag dör.
Jag kommer med hund rullstol och ledsagare = den. Den kör mig runt i ringen medan jag försöker se till så att den inte kör ihjäl min hund. *yyyaaaao* så galet

Nåja *svordom* sa inte tvärnej utan hon ska kolla med sina kollegor i andra kommuner återkommer efter mötet den 12/4 jag upplyste henne om att den 15 är sista anmälning... jag tänker anmäla oss ändå och hoppas. vill inte köra men alternativet är att hyra en minibuss som jag kan ta med mig vrålåket i 3-vlig helg :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0